FAQ

FAQ's

Fragt/leveringspriser 2019

49,-

 

59,-

 

79,-


PostNord My pack collect:

 

PostNord parcel:

 

PostNord My pack home:

 

Levering til posthus eller pakkeboks

Levering til virksomhedsadresse

Levering på privatadresse:

 

Gratis levering ved ordrer over 799,-

Gratis levering ved ordrer over 799,-

Gratis levering ved ordrer over 899,-



 

 

Levering i Koldingområdet (postnumre der begynder med 60):

 

Afhentning i Kolding

efter nærmere aftale:

 

 

Forsendelse til udland eller ved større ordrer:

 

 

Gratis ved ordrer over 400,-

Gratis uanset ordrestørrelse

Indhent venligst tilbud

Afhentning af ordrer i Kolding aftales nærmere på 61455866 el. mhk@rotweiss.dk   ....... måske vi byder på en smagsprøve ?

 

Q.    Jeg synes ikke jeg kan finde vine på tilbud?

A.    Som udgangspunkt er vores vine aldrig på tilbud. Vi opererer med særdeles stramme kalkulationer og lave

        avancer - og det kan du regne med HELE året! Her er der ingen hokus pokus eller fiflen op og ned.

        Du vil derfor kun i yderst sjældne tilfælde kunne opleve at vi sætter en vin på tilbud. Skulle du få brug for et større parti af en given vare, er

       du velkommen til at forespørge om vi kan justere lidt på prisen.

 

Q.    Jeg har bestilt en vare. Hvad sker der nu?

A.    Har du modtaget en kvittering på din bestilling, er ordreprocessen i gang. Det betyder at vi hurtigst muligt vil pakke

       ordren og få den sendt til dig. Vi garanterer dog ikke dag - til dag leveringer. Har du behov for en "hasteforsendelse", så giv lyd; Vi er skam 

       til at tale med :-)

 

Q.    Jeg har modtaget en forkert vare?

A.    I så fald har vi lavet en fejl! Det må ikke ske, men kan jo ske..... i teorien. Kontakt os venligst via mail på

        webshop@rotweiss.dk og vil vil straks få fejlen rettet. Dette er naturligvis helt uden omkostninger for dig. Det manglede bare!

 

Q.    Jeg har har åbnet en flaske der er fejlbehæftet?

A.    Hvis den pågældende flaske bevisligt er købt hos Rotweiss.dk kan du få den ertstattet eller byttet. Send en mail til 

        webshop@rotweiss.dk og beskriv problemet. Vi vil herefter tage kontakt til dig hurtigst muligt.

 

Q.    Hvornår trækkes pengene på min konto?

A.    Vi trækker fakturabeløbet når vi har afsendt din ordre. Ikke et sekund før!

 

Q.    Jeg har fundet en fejl i webshoppen eller på siten?

A.    Ups!!! Den er garanteret ikke lavet med vilje! Vi vil blive mægtig glade, hvis du vil fortælle os om hvor fejlen er; så retter vi den prompte!

 

Q.    Øhhh....noget står på tysk, noget andet på engelsk (jeg fatter ikke en meter) ?

A.     ja, ja, ja..... vi ved det godt og arbejder hårdt på at optimere samtlige beskrivelser på de enkelte vingårde samt de enkelte produkter. Er du

        i tvivl om noget, så skriv til os. Enhver henvendelse vil blive behandlet så hurtigt som muligt :-)

google6dd57302b1510ffc

Ved brug dette website accepterer du cookies

Læs mere
Godkend